tirsdag, september 06, 2011

Symaskin i gave.

I tillegg til å male er jeg veldig gla i og sy. Motoren på mammas og svigermors symaskin har gått så det suser mange ganger. Hvær gang har jeg ønsket meg min egen. De er så snille som låner vekk, men drømmen har vært å ha en selv. Så i forbindelse med min 22års dag kom mamma med en stor presang. Der var den. Min egen symaskin:) kempe fornyd!!!

Første syprosjekt ble et dynetrekk til datteren min. Hun var ivrig og følgte interisert med fra slagbenken:) Hun forsto nokk ikke noe av det, men var gla i fargene på stoffet. Neste prosjekt blir og sy tekk til min ny innkjøpte slagbenk. Et teppe fungerer bra som trekk forløpig, men skal bli morro og få på et trekk permanent.

Lillemor er i dag 3måneder. Hipp hipp hura:)
Hilsen Fru Smiegra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en liten hilsen;)