torsdag, september 22, 2011

Familien på besøk:)

En gang i uken har familien vår middagsbesøk. Da reiser vi rudt å spier middag hos hverandre.  I går var det min tur og jeg lagde engenkomopnert høstform;) he he. 

Jeg har alltid hørt om `Sweet-potato`fra USA men har aldri prøvd dem selv. Dermed bestemte jeg meg før å bruke familien som prøvekaniner :O) 

Nest minstemann har funnet seg tilrette ved borde:) 
Han er tantes lille hjertekuser <3 

Kalkunfileer med båtpoteter (blanding av vanlig og søtpoteter) badet i fløtesaus:)


Vurderte å kalle rettet
 "Sweet turkey bed" ;)

Sweet-potato kan anbefales på det sterkest!! De var jo kjempegodt:)
 Prøvekaninene ble mette å fornøyde.

Det er så koselig og sammels slik rudt bordet til middag.
aldeles skjønt:) 

Ha en riktig god dag videre.


Hilsen Fru Smiegra.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en liten hilsen;)