fredag, september 30, 2011

Jeg måtte jo bare vise frem hærligheten min:) 
Hun er bare et lite under som jeg bare elsker så utrolig høyt<3 
Nå som hun nermer seg 4 måneder, begynner en å forstå hvor fort tiden går.  



 Lillemor liker å sitte i vogna på trilletur. De siste dagen har det vært yperlige trilledaget her i dalen. I dag, sistse dagen i september var det ca. 20 gode grader. Så vi hadde med kamra på tur. 
Dette var utsikten fra hushjørnt i går.  
Magisk.

 Hm hm hm, her er altså Fru Smiegra (jeg), sammen med lillemor. Min søster og tantebarn var også med på turen, så det ble mange fine bilder:)

I farta!!!

Vi koste oss alle 4, ingen tvil om at vi hadde me en liten racinggut på tur:) Han kjørte jo på "motosykelll";) Utrolig hærlig:) 

Dere må ha en god helg folkens:) 

Hilsen Fru Smiegra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en liten hilsen;)