fredag, september 23, 2011

50års gaven!!!


Min mor har nettopp fylt 50år og vi pønsket en stunn på hva vi skulle gi henne i presang.
 Hun fikk en Ipod Nano som vi viste hun ønsket seg, noe min bror ordnet greit. men vi ville gi noe mer :)
En ting min mor har for vane og gjøre når hun skal gi bort presanger, er å lagen en stor, med mange små elemanter i.

Jeg, min søster og svigerinne valgte og gi tilbake med "samme mynt". Dette ble i form av en malt trekasse med bloder og tall. Denne kassen pyntet vi med elementer som minner oss om henne.


Reise
Lese bøker
Barnebarn
Engel
Mor
Lys og varme.


Du blir ikke eldre, du blir bedre kjære gode mamman min!

Hilsen Fru Smiegra 
PS: lytt til denne å kjenn rockefoten gjynge på en nydlig fredagskveld
:O) 
Hurt so Good!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en liten hilsen;)