fredag, august 05, 2011

Mitt første innlegg!

Bakgrunden for bloggen min, er at jeg ønsker og dele litt av min hverdag. Som interiørinnterisert mamma, med et hus under ombyggning.

Jeg og min kjære har vært sammen i 5år og i juni fikk vi ei nydleg lita jente. I ventetiden før lillemor kom skjedde det mye på kort tid. Vi ble eiere av Smiegra, et lite gardsbruk. Dette kjøpte vi av min manns foreldre og Smiegra besto av et gult hus og en søt grønn løe.

I og med vi ventet lillemor, bestemte vi oss for å bygge ut huset fordi det var veldig lite. Vi startet med og få et nytt kjøkken og bad (noe som var helt nødvendig), samt øke grudflaten på huset med en del ekstra kvadrat. Det var det vi rakk før prinsessa kom til verden, men vi har et stort prosjekt forann oss. Så følg oss alle tre i utviklingen på Smiegra her på landet :O) Bilder kommer.

 Hilsen Fru Smiegra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en liten hilsen;)