mandag, august 15, 2011

Jeg er så fornøyd!! :D

Taket 

Tenk! nå er vi nesten ferdig med å legge takstein på taket, "o'boy" så fint det ble! Jeg hadde egentlig sett meg ut en tanke lysere takstein. Men vi vaklte koksgrå fordi den andre hadde gått ut av produksjon. Jeg tror faktisk ikke jeg hadde blidt mer fornøyd med de andre.

 Her er et bilde av taksteinene før de kom opp på taket.

Her er baksiden av taket ferdig:D
Neste steg i prosessen blir og kle veggene og sette inn resten av vinduene. 



Barnedåp
  
Vi hadde dåp til vår lille jente i går. Vi storkoste oss  alle 3 i godt selskap. Her er bildet av borddekorasjonene.

  Norgesglass ble brukt, som vi fylte med hvit sand å satte kubbelys i. 
Perler i lilla og hvitt la vi rudt kubbelysene!:)

Her er kassene vi lagde som jeg har pyntet med lyng og hjerter. 
Godt fornøyd :o) 

Hilsen fru Smiegra 

  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en liten hilsen;)