mandag, februar 27, 2012

Zara Home

Jeg og Lillemor har nettopp hatt en uke i syden, så utrolig godt med noe varme på kroppen. Ikke mins å slippe alle klær før en skal ut døra. Solen gjemte seg noen dager, men da benyttet vi anledningen til litt Shopping;)

Må si det var mange fine butikker så det var ikke noe problem å finne noe man kunne like. En butikk falt jeg veldig for. Den het Zara Home. Denne har jeg aldri sett før men de hadde masse fint. Det er når en  finner en butikk man liker, man skulle ønske man hadde en ekstra kuffert. Men her er noe som fikk plass i min:)



Zara Home hadde en avdelig til Home, og en til Kids.
Mange av de tingene jeg ville ha var alt for store til overfarten.
Derfor ble det dette til lillemor fra Zara Home-Kids.


Ha en fin dag:)

Hilsen Fru Smiegra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en liten hilsen;)