fredag, februar 24, 2012

Fantelysestake!


Min svigerfar har en fantastisk samling av gammle ting i museumet sitt. Dette er en stor låve der han samler på utrolig mange spennende ting. Blant annet flere "fanteprodukter" som de gammle fantene lagde. De hadde mange praktiske redskaper som var laget av enkle ting som foreksempel  visp av ståltrå.

Jeg var inne på bloggen Livs Lyst som jeg følger og er inspirert av. Her hadde hun et innlegg om  et fanteprodukt som var utrolig smart og ikke mint pent. Denne fantestaken er nyprodusert  av en ekte smed. Staken kan hvem som helst delta i konuransen om å vinne. Jeg håper på at jeg har vinnerflaks og at den kan står her i Smiegra om ikke så lenge. he he. Det er mange om benet, men den som intet våger, intet vinner;D

Er den ikke flott. Du trenger heller ikke være bekymret for brann, denne lysestaken sløkker for deg. Trykk på lenken og få den fulle beskrivelsen av lysestaken.


Bilde er lånt fra bloggen Livs Lyst.

Ta en titt innom denne fantastiske bloggen og bli inspirert.....

Ha en fortryllende helg alle sammen:)

Hilsen fru Smiegra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en liten hilsen;)