mandag, oktober 24, 2011

Hermetisert Frukt På Norgesglass!

 For 4år siden fikk jeg tak i en del Norgesglass fra min bestemor! Hun hadde en gjeng stående i kjelleren sin som ikke var i bruk. Da jeg søkte råd for hvordan man hermatiserer frukt, gav hun meg oppsrift, samt sine norgesglass. Hun sa disse var fine og bruke!

(Jeg er Såå enig med bestemor!!)
Det va vel da jeg for alvor begynnte å like Norgesglass. Etter dette digger jeg dem simpelt henn bare! De kan brukes til  så mangt. 

Jeg prøvde meg på apelsiner og stjernefrukt. Jeg syns de er utrolig dekurative å gir et koslig inntrykk!


Da vi flyttet inn i det nye kjøkkenet fikk disse glssene sin hedersplass i vetrineskapet. Jeg må si jeg syns de er like fine i dag, som for 4 år siden. 

(Koslig hva?)
:D

Ha en fortsatt god dag folkens!

Hilsen Fru Smiegra


2 kommentarer:

  1. Så fint! Har du hatt dem slik i fire år og så holder de seg ennå? Ikke verst :) Gøy å lese bloggen din, elsker når jeg kommer over noen lokale ;)

    SvarSlett
  2. Hei! Ja men tviler på de smaker like godt som de ser ut til;) hehe. hadde ikke trudd de skulle holde seg så lenge.
    Tusen takk, ilige måde. din er kjempefint. <3

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen en liten hilsen;)