torsdag, desember 08, 2011

Julestemning...

Julen nærmer seg med storm skritt og ute har snøen lakt seg fint på tre og bakke. 
Jeg og lillemor har vært ute og inspirert snøen i disse dager.
Hun virket meget fornøyd nedi skinnposen sin. 


Jeg må vell innrømme at den streke julestemningen som forekom når jeg var liten, ikke er der lenger.
Det har vært litt trist de siste julene, det har nesten vært et lite savn. Men fra nå av merker jeg at julen kommer til å ha en ny mening. Det er ikke jeg og min julestemning som teller, men min skjønne lille prinsesse og oss alle tre som familie. Fra nå av bygger vi våre egne tradisjoner med røtter i fortiden. Så mitt største ønske er at jeg kan skape en god ramme for at lillemor skal få oppleve den nydlige julestemingen jeg kente som liten. 

Forventing, Glede og Sammhold.  


Hilsen Fru Smiegra


God Jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en liten hilsen;)