fredag, juni 29, 2012

Neste sritt!


Det neste store skrittet i byggeprosessen er å innrede andre etasje.
I første omgang  er det en loftstue, to såverom og et walk in closet som skal bli ferdi.
Bad, soverom 3 og kontor blir det i andre omgang.
Vi  gleder oss til å få større såverom og mer lagringsplass.
Er det noe man mangler når man velger og bygge om et hus og bo i det, er lagringsplass i byggeperioden.
En familie på 3 har mye utstyr, og som sakt, det skal  bli god med lagringsplass.
I tillegg til planlegging og bygging, er jeg i gang å sy og hekle diverse ting til barnerommet. Jeg har syd en gulvpute i mønster fra stoff og stil. Denne kan komme godt med når leken faller ved gulvet.
Har planer om å sy flere ting som skal pynte opp på rommet til den lille jenta vår.
<3

Her er et lite bildedryss av puten.   

Jeg har startet på et sengeteppe til lillemor.
Dette hekler jeg som bestemorsteppe med nydlige pastellfarger. 
Gleder meg til det er lapper nok til å sy sammen teppet.
Fortsettelse følger. 



God helg!

Hilsen Fru Smiegra

8 kommentarer:

  1. Spennede prosjekt. Har enorme mengder mønster og stoff, så bare stikk innom om du trenger mer inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Tusen Takk Anne Torhild, du e så snill:D

    Malin, så morro! du det hadde vært kjempe spenende å sammle inspirasjon hos deg. Du har nok en hel gullgruve med ideer og utstyr. Takk for tilbudet:D

    SvarSlett
  3. Du e kjempe flink Eline! Hadde sikkert brukt 3 vege på den puda, mens du fikse d på et par tima. :) Inspirerende å følge med på bloggen din og husprosjektet dokkas. Puta blei skikkelig fin, kunne hatt ei diger sånn ei sjøl au. :) Stå på! Klem frå storesøster! :)

    SvarSlett
  4. Ahhh!
    Du e så hærli:D Takk for det:O)
    Det hadde du og klart fint, ikke lenge når man har oppskrift å gå etter. Ja du konne hatt deg ei sånnei:D Så kosli du følger med, gleder meg til jeg kan følge med på ditt prosjekt også:) spennende!:D
    Klem
    <3<3<3

    SvarSlett
  5. Hei snuppa mi:-)
    Du e kjempeflink Eline >3
    Alt det du fer te av nesten ingen ting..:)
    Utrulig kreativ e du :-)
    Kjempestolt av deg !!!
    Klem frå mamma >3

    SvarSlett
  6. Hei Mamma:)
    Tusen takk for det, du e så jille:)
    Kjempeklem t deg o <3

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen en liten hilsen;)