mandag, april 23, 2012

Nytt Vetrineskap!

Tidligere i vår var jeg på leting etter noe jeg kunne ha i den ene hjørenen av stua vår. Tanken vår et vetineskap og jeg tok en titt på finn.

Der fant jeg dette!
Jeg falt pladask, jeg så potensialet med noen strøk maling og nye knotter. 
Jeg syn det er så fint med små ruter så dette var perfekt:)

Frem med malekost og godt mot tok jeg tak i maleprosjektet. 
Det tok sin tid og på et tidspunkt måtte jeg ha en god pause før jeg var ferdig, dels pga. knottevalg.
Vansklig og velge når utvalget er stort, men fant vinneren til slutt.






Fikk god støtte av Lillemor under veis.. 
Hun var veldig fornøyd med å innspisere resultate inni skapet:)
Lønn for strevet?- Så absolutt!! 



Nå har vi god plass til serviser og dåpsgaver.. 
Selv om lillemor gjorde seg godt som utsmykning, syns jeg gavene hennes vant kampen om utstilling:D


Takk for besøket, velkommen att :D

Hilsen Fru Smiegra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en liten hilsen;)