mandag, januar 23, 2012

Family Of Love

O`håy!!
Dette er ikke bra, begynner å bli en "halv evighet" siden jeg har kommet med et produktivt innlegg. Her kommer det endelig et:)!!

Jeg har tidligere blogget om brannmuren i stua og listene som ikke var ferdig, men  nå er taket og brannmuren blit utsmykket.  

Brannmuren vår er av marmorfliser som er skråstilt i rommet. Dette gjør at den er ganske stor i overflaten.
Jeg har studert en stund og har lurt litt på hva jeg skulle gjøre med den. Har vært inne på tanken om hylle, knagger og også bare ha den som den var. Men så fikk jeg tak i denne wallstickeren som jeg syns var så nydlig <3 

Brannmur + Wallsticker = Bautyfull<3 ;) tihi..


Hva syns dere? :D








Kvist fungerer bra i norgesglass syns jeg<3
NorgesGlass<3



Ha en fin kveld videre FOLKENS:)


Hilsen Fru Smiegra.


























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen en liten hilsen;)